D-TEC: software-ul de gestionare pentru operatorii in teren creat cu Nios4

D-Tec per la gestione e raccolta interventi tecnici di assistenza e manutenzione 

Un program de gestionare realizat cu Nios4

 

Este disponibil programul de gestionare D-TEC!

Este un sistem software specializat in gestionarea interventiilor tehnice si in programarea sarcinilor de lucru pentru operatorii din teren.

Datorita programelor pentru iOS si Android, operatorul intocmeste raportul de interventie tehnica, inclusiv semnatura clientului si pozitia geografica, si trimite toate datele colectate direct companiei pentru a accelera gestionarea facturarii.

In plus, fiind dezvoltat folosind platforma Nios4, acesta poate fi modificat si extins in orice aspect, direct de catre clientul final.


Programeaza interventiile tehnicienilor tai

Cu D-TEC este usor sa programezi interventiile care trebuiesc efectuate!

Poti crea rapoartele vizualizandu-le direct din agenda sau harta astfel ca, poti verifica disponibilitatea fiecaruia dintre colaboratorii tai si atribui interventiile din aceeasi zona aceleiasi echipe sau aceluiasi tehnician, in acest mod reducand considerabil pierderea de timp.

Fiecare tehnician poate vizualiza atributiile care ii sunt desemnate in lista sau pe harta si se poate conecta direct la Google Maps pentru a obtine indicatii. In plus, va gasi raportul deja precompletat, cu toate datele corecte si va trebui doar sa il completeze prin introducerea materialelor utilizate si a momentului de incheiere a interventiei. 

 

Vizualizeaza progresele pe harta

La finalul lucrarii, raportul va fi marcat ca terminat si aplicatia va indica pozitia in care se afla tehnicianul: acest lucru iti va permite sa verifici in mod rapid progresul tuturor colaboratorilor tai direct de pe harta astfel incat sa poti verifica timpii si sa atribui alte lucrari. 


Abandoneaza rapoartele de hartie

Marele avantaj al D-TEC este acela ca iti permite sa renunti la rapoartele pe hartie, rezultand astfel o economie considerabila de timp si bani. Clientii tai vor putea confirma si semna direct din aplicatie si vor primi imediat copia prin e-mail.

Nu vor mai exista erori de transcriere: cei care lucreaza in birou vor avea datele gata si standardizate si se vor putea dedica altor activitati.

 

Accelereaza intregul proces de lucru

Cu D-TEC accelerezi intregul proces de lucru, de la cel administrativ la cel din teren, permitandu-ti sa maximizezi profiturile si sa reduci costurile de gestionare.

 

Activeaza o demonstratie gratuita!

Poti descarca versiunea pe care o preferi in functie de dispozitivului pe care il ai sau, o poti folosi direct de pe Web accesand acest link.

Comentarii