Avantajele sistemului de ticketing Nios4 in gestionarea clientilor

 

sistema ticketing Nios4

Ofera clientului un instrument simplu si imediat pentru a-ti semnala ca are o problema!

Ticketing-ul este instrumentul cu ajutorul caruia se gestioneaza asistenta tehnica si mentenanta atat prin intermediul aplicatiei, cat si complet integrat in versiunea web a programului pentru completarea rapoartelor de lucru. Instrumentul indispensabil pentru a gestiona solicitarile clientilor provenind de pe diferite canale, cum ar fi e-mail, telefon, WhatsApp si care pot fi grupate pe o singura fisa de client pentru a tine evidenta.

Suntem in curs de dezvoltare a sistemului de ticketing care poate fi integrat cu toate programele de gestionare Nios4, in prezent in versiune beta, lansarea este asteptata in curand, nu vom omite sa va informam imediat ce va aparea.

   Anunta-ma cand va fi publicat!

Cum sa urmaresti si sa monitorizezi gestionarea clientilor prin intermediul ticketing-ului Nios4

Te-ai gandit vreodata sa gestionezi clientii si solicitarile acestora cu un sistem de ticketing care actioneaza ca o punte de legatura intre clienti si tehnicienii care lucreaza pe teren?

Gestionarea solicitarilor de asistenta din partea clientului reprezinta un element care creeaza confuzie si ineficienta si, aceleasi solicitari sunt procesate prin e-mail, SMS si WhatsApp intr-o maniera haotica de catre secretara din birou.

Daca utilizezi deja programul de gestionare Nios4 pentru a gestiona munca tehnicienilor in deplasare, de ce sa nu incepi sa profiti si de programul nostru de ticketing destinat gestionarii clientilor?

Nu ai gasit inca solutia personalizabila, potrivita pentru tine?

Cu sistemul nostru ticketing vei oferi un serviciu clientului care va putea introduce solicitarea sa de asistenta cu datele sale, pentru a urmari intregul flux legat de preluarea asistentei clientului de la inceputul pana la rezolvarea solicitarii. 

... Cum te poate ajuta Nios4

Sistemul de Ticketing Nios4 permite gestionarea fiecarui ticket intr-un mod complet individual:

1. identifica clientul

2. asistenta solicitata

3. prioritatea muncii

4. operatorul care se ocupa de aceasta

5. rezolvarea problemei

6. istoricitatea ticket-ului

Sistemul care simplifica viata companiei, a angajatilor si a clientilor, mai ales in momentul in care compania ta se dezvolta si asistenta pentru clienti creste, ceea ce face dificila gestionarea.

Evita timpul pierdut!

Tehnicienii care lucreaza pe teren cu ajutorul D-TEC introduc interventia tehnica, starea lucrarii si, datorita ticketing-ului intr-un portal Web, clientul poate vedea progresul lucrarii fara a contacta tehnicianul prin e-mail sau telefonic.

Evita distragerea atentiei in timpul mentenantei la sediul clientului ...

Esti liber profesionist si lucrezi singur, nu ai timp sa gestionezi direct clientii, mai ales daca acestia suna in timp ce tu desfasori lucrari de intretinere la locatia clientului. In acest caz, fie nu raspunzi imediat, fie raspunzi dar nu-ti poti nota problema/clientul/datele sale de contact.

In acest fel, ai pierdut timpi pretiosi in desfasurarea asistentei si risti sa nu-ti termini treaba in orarul stabilit. Nu-ti fa griji, avem solutia potrivita pentru tine, care utilizezi ReportOne si ai dori sa alegi gestionarea clientilor care sa evite pierderea de timp si distragerea atentiei.

Clientul tau va fi multumit de gestionarea solicitarilor sale si va verifica in mod independent progresul lucrarilor datorita sistemului de ticketing al platformei Nios4.

Comentarii